Lider Zespołu Contact Center

Miejsce pracy: Wrocław

CZYM BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ NA TYM STANOWISKU:

  • zarządzaniem i organizacją pracy kilkuosobowego zespołu

  • codzienną pracą na wyniku diagnozowaniem potencjałów do jego poprawy

  • delegowaniem zadań i motywowaniem

  • kontrolą jakości oraz efektywności podejmowanych czynności

  • udziałem w rekrutacjach i planowaniem działań rozwojowych

  • organizacją procesów windykacyjnych w prowadzonych sprawach

  • analizą, rozliczaniem i raportowaniem wyników pracy

  • optymalizacją procesów zachodzących w zarządzanym obszarze

 

CZEGO OCZEKUJEMY:

  • minimum 2-letniego doświadczenia w branży windykacyjnej

  • umiejętności pracy na wyniku

  • umiejętności wyciągania wniosków z danych statystycznych

  • umiejętności diagnozy mocnych i słabych stron realizowanego procesu

  • umiejętności pracy pod presją czasu

  • samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej

  • bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel)

  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

CO OFERUJEMY:

Oraz:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • ambitny i doświadczony zespół, który stale podnosi sobie poprzeczkę,
  • możliwość wdrażania swoich pomysłów oraz dostęp do narzędzi, które pozwolą je realizować,
  • atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
  • profesjonalne szkolenie, które wprowadzi Cię w nowy zakres obowiązków, a także zróżnicowany zakres obowiązków, który pozwoli na rozwój kompetencji zawodowych,
  • komfortowe biuro, przyjazne otoczenie (nowoczesny biurowiec: Promenady Wrocławskie).

 

 

 

Jesteś zainteresowany/zainteresowana?

Czekamy na Twoje zgłoszenie: Rekrutacja.pl@intrum.com

 

Koniecznie zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w Intrum.