Menadżer Zespołu - Outsourcing Portfeli

Miejsce pracy: Warszawa

CZYM BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ NA TYM STANOWISKU:

  • odpowiedzialność za outsourcing portfeli własnych do podmiotów współpracujących z Intrum;
  • zarządzanie portfelem wierzytelności dedykowanych do outsourcingu;
  • zarządzanie relacjami z podmiotami współpracującymi oraz ich rozwój;
  • raportowanie na potrzeby lokalne i grupowe;
  • kreowanie i rozwój produktów w ramach outsourcingu;
  • optymalizacja procesów, poszukiwanie i wprowadzanie usprawnień.

 

CZEGO OCZEKUJEMY:

  • doświadczenie i znajomość rynku zarządzania wierzytelnościami - min. 4 lata;
  • umiejętność zarządzania procesami;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • kreatywność i komunikatywność;
  • samodzielność;
  • znajomość narzędzi MS Office w stopniu zaawansowanym(Excel, PP, Word);
  • znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2;
  • gotowość do okresowych podróży służbowych.

 

CO OFERUJEMY:

Oraz:

  • realny wpływ na kierunek rozwoju projektu;
  • zróżnicowany zakres obowiązków, który pozwoli na rozwój kompetencji zawodowych,
  • pracę w komfortowych warunkach i przyjaznym otoczeniu oraz możliwością pracy w ramach HO.

 

 

Jesteś zainteresowany/zainteresowana?

Czekamy na Twoje zgłoszenie: Rekrutacja.pl@intrum.com

 

Koniecznie zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w Intrum.