Specjalista ds. korespondencji i archiwum

Miejsce pracy: Wrocław

CZYM BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ NA TYM STANOWISKU:

  • przygotowaniem korespondencji masowej do wysyłki
  • tworzeniem szablonów pism w systemie wewnętrznym
  • sporządzaniem książek nadawczych dbaniem o ich prawidłowy obieg
  • kontrolą poprawności procesu wydruku i wysyłki
  • przygotowaniem dokumentów i zestawień dotyczących wysyłki
  • współpracą z innymi działami

 

CZEGO OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia min. średniego
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Word
  • sumienności, dokładności, samodzielności
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • umiejętności pracy w zespole
  • pozytywnego nastawienia

 

CO OFERUJEMY:

Oraz:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • profesjonalne szkolenie, które wprowadzi Cię w nowy zakres obowiązków, a także zróżnicowany zakres obowiązków, który pozwoli na rozwój kompetencji zawodowych,
  • stałe godziny pracy (8-16),
  • komfortowe biuro, przyjazne otoczenie (nowoczesny biurowiec: Promenady Wrocławskie).

 

Jesteś zainteresowany/zainteresowana?

Czekamy na Twoje zgłoszenie: Rekrutacja.pl@intrum.com

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, w celu przystąpienia do procesu rekrutacyjnego, do którego przystępuję, wyrażając niniejszą zgodę, oraz w zakresie, o którym mowa w obowiązku informacyjnym dołączonym do ogłoszenia rekrutacyjnego.

Informujemy, że aplikacje nie zawierające ww. klauzuli zgody nie będą rozpatrywane, a dane osobowe zostaną usunięte.

 

Koniecznie zapoznaj się z polityką prywatności dla kandydatów do pracy w Intrum.