Specjalista ds. windykacji B2B

Miejsce pracy: Wrocław

Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku?

  • kontaktami telefonicznymi oraz pisemnymi z klientami w obszarze B2B oraz Leasing,
  • negocjacją spłat zobowiązań finansowych,
  • ustalaniem terminów zwrotów mienia należącego do Zleceniodawcy,
  • nadzorem nad obiegiem dokumentacji,
  • kontaktem ze Zleceniodawcą na poziomie operacyjnym,
  • aktualizacją danych dotyczących klientów oraz obsługą systemu wewnętrznego,
  • współpracą z poziomu biura z negocjatorami terenowymi.

 

Czego oczekujemy?

  • minimum rocznego doświadczenia na stanowisku windykacyjnym lub na pokrewnym,
  • umiejętności zarządzania swoim czasem, organizacją codziennej pracy,
  • komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • samodyscypliny, dokładności, skrupulatności, pracy zespołowej,
  • nastawienia na osiąganie celów,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

 

Co oferujemy?

Oraz:

  • system prowizyjny uzależniony od osiąganych efektów
  • pracę w trybie jednozmianowym w godzinach 8:00/8:30 -16:00/16:30, od poniedziałku do piątku,
  • zróżnicowany zakres obowiązków, który pozwoli na rozwój kompetencji zawodowych,
  • indywidualną obsługę spraw – nie działamy w ramach call center,
  • szkolenie systemowe i produktowe w ramach prowadzonych projektów,
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku.

·

 

Jesteś zainteresowany/zainteresowana?

Czekamy na Twoje zgłoszenie: Rekrutacja.pl@intrum.com

Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w Intrum.