Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej

Miejsce pracy: Wrocław

Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku?

  • telefoniczną obsługą klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności, tj.: ustaleniem przyczyn powstania zaległości, prowadzeniem negocjacji dotyczących warunków spłaty należności, uzupełnianiem danych kontaktowych oraz raportowaniem działań.

 

Czego oczekujemy?

  • wykształcenia min. na poziomie średnim,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • kluczowe kompetencje: umiejętność prowadzenia negocjacji oraz dobra dykcja i łatwość formułowania myśli,
  • mile widziane: doświadczenie w pracy w Call Center.

 

Co oferujemy?

Oraz:

  • profesjonalne szkolenie, które wprowadzi Cię w nowy zakres obowiązków, a także coachingi rozwijające Twoje kompetencje podczas codziennej pracy,
  • wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
  • pracę według elastycznego grafiku, w trybie zmianowym (dział Call Center pracuje w godzinach 7.00 - 20:00),
  • komfortowe biuro, przyjazne otoczenie (nowoczesny biurowiec: Promenady Wrocławskie).

 

Jesteś zainteresowany/zainteresowana?

Utwórz bezpieczne konto Kandydata i aplikuj do Intrum w 30 sekund!

Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w Intrum.