Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej
Wrocław/Białystok / praca hybrydowa


Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku?
- telefoniczną obsługą klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności, tj.: ustaleniem przyczyn powstania zaległości, prowadzeniem negocjacji dotyczących warunków spłaty należności, uzupełnianiem danych kontaktowych oraz raportowaniem działań.
Czego oczekujemy?
- wykształcenia min. na poziomie średnim,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- kluczowe kompetencje: umiejętność prowadzenia negocjacji oraz dobra dykcja i łatwość formułowania myśli,
- mile widziane: doświadczenie w pracy w Call Center.
Co oferujemy?

Oraz:
- profesjonalne szkolenie, które wprowadzi Cię w nowy zakres obowiązków, a także coachingi rozwijające Twoje kompetencje podczas codziennej pracy,
- wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
- pracę według elastycznego grafiku, w trybie zmianowym (dział Call Center pracuje w godzinach 7.00 - 20:00),
- komfortowe biuro, przyjazne otoczenie (nowoczesny biurowiec: Promenady Wrocławskie).
Jesteś zainteresowany/zainteresowana?
Czekamy na Twoje zgłoszenie: Rekrutacja.pl@intrum.com
Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w Intrum.