Specjalista ds. Windykacji Terenowej

Miejsce pracy: - małopolskie, świętokrzyskie, wielkopolskie

Twój zakres obowiązków

  • bezpośredni kontakt i negocjacje z klientem
  • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności i ustalanie indywidualnych harmonogramów spłat
  • monitorowanie spłat obsługiwanych klientów
  • aktualizacja informacji o kliencie
  • samodzielna organizacja pracy i realizacja powierzonych zadań
  • obsługa spraw na zlecenie klientów zewnętrznych z krótkim terminem realizacji
  • raportowanie ustaleń w systemie mobilnym

 

Czego oczekujemy?

  • doświadczenie w pracy terenowej lub w bezpośredniej obsłudze klienta
  • wykształcenie minimum średnie
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • asertywność i skuteczność w działaniu
  • dokładność, systematyczność i dobra organizacja pracy
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • znajomość MS Office

 

Co oferujemy?

Oraz:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny system wynagrodzenia (wynagrodzenie zasadnicze i rozbudowany system motywacyjny),
  • wyposażenie niezbędne do wykonywania obowiązków - tablet z systemem mobilnym, telefon komórkowy, samochód służbowy, paliwo (karta flotowa),
  • szkolenia doskonalące umiejętności negocjacyjne,
  • różnorodność zadań,
  • dobrą atmosferę w pracy.

·

Jesteś zainteresowany/zainteresowana?

Czekamy na Twoje zgłoszenie: Rekrutacja.pl@intrum.com

Zapoznaj się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w Intrum.