Telefoniczny Doradca Klienta

Miejsce pracy: Wrocław

Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku?

  • telefoniczną obsługą klientów w zakresie uregulowania zaległych płatności, tj.: ustaleniem przyczyn powstania zaległości, prowadzeniem negocjacji dotyczących warunków spłaty należności, uzupełnianiem danych kontaktowych oraz raportowaniem działań.

 

Czego oczekujemy?

  • wykształcenia min. na poziomie średnim,
  • dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • kluczowe kompetencje: umiejętność prowadzenia negocjacji oraz dobra dykcja i łatwość formułowania myśli,
  • mile widziane: doświadczenie w pracy w Call Center.

 

Co oferujemy?

Oraz:

  • profesjonalne szkolenie, które wprowadzi Cię w nowy zakres obowiązków, a także coachingi rozwijające Twoje kompetencje podczas codziennej pracy,
  • wynagrodzenie wzbogacone systemem premiowym,
  • pracę według elastycznego grafika, w trybie zmianowym (dział Call Center pracuje w godzinach 7.00 - 20:00),
  • komfortowe biuro, przyjazne otoczenie (nowoczesny biurowiec: Promenady Wrocławskie).

 

Jesteś zainteresowany/zainteresowana?

Czekamy na Twoje zgłoszenie: Rekrutacja.pl@intrum.com

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli zgody: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, których podanie jest dobrowolne, w celu przystąpienia do procesu rekrutacyjnego, do którego przystępuję, wyrażając niniejszą zgodę, oraz w zakresie, o którym mowa w obowiązku informacyjnym dołączonym do ogłoszenia rekrutacyjnego.

Informujemy, że aplikacje nie zawierające ww. klauzuli zgody nie będą rozpatrywane, a dane osobowe zostaną usunięte.

 

Koniecznie zapoznaj się z polityką prywatności dla kandydatów do pracy w Intrum.