Ostrzeżenie 

przed osobami podszywającymi się pod pracowników Intrum i próbami wyłudzania pieniędzy

Czytaj więcej ›

Kim jesteśmy i co robimy

Jeśli otrzymałeś wezwanie do zapłaty od Intrum lub skontaktowaliśmy się z Tobą telefonicznie, prawdopodobnie masz niespłacone zobowiązania. Powodów takiej sytuacji może być kilka: brak środków, by zapłacić w terminie lub po prostu przeoczenie terminu, który widnieje na fakturze. Rozumiemy to, jednak pamiętajmy, że podpisując umowę obligujemy się zapłacić za produkt lub usługę. Jesteśmy po to, by pomóc w wypełnieniu tego zobowiązania.

W Intrum, codziennie kontaktujemy się z tysiącami klientów: za pomocą telefonu, listów, e-maili, czatów internetowych i social media.

Nasi Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni, by poprzez otwartą komunikację i szacunek do rozmówcy pomóc mu znaleźć rozwiązanie, które będzie satysfakcjonujące dla obydwu stron. Nasze zadanie to jednak nie tylko odzyskanie zaległych należności, ale również wskazanie rozmówcy, jak zarządzać swoimi wydatkami tak, by kolejny raz nie znaleźć się w takiej sytuacji.

Pracujemy dla firm (dużych i małych), organizacji i rządów, aby pomóc im odzyskać zaległe należności.

Mamy świadomość, że gdy firmy otrzymują płatności na czas, są w stanie rozwijać się, inwestować i zatrudniać ludzi. Jest to ważne nie tylko w kontekście społecznym, ale również z punktu widzenia jednostek.