Jesteśmy po to, by Ci pomóc
Otrzymałeś wezwanie do zapłaty?

Jesteśmy po to, by Ci pomóc

Wskazówki i rady

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę spłacić swoje zobowiązanie?

Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi na wezwaniu do zapłaty. Jeżeli masz jakiekolwiek pytanie - skontaktuj się z nami. Chętnie Ci pomożemy i wyjaśnimy, jakie masz możliwości, by uregulować zobowiązanie. 

Właśnie dokonałem spłaty zobowiązania, co jeszcze powinienem zrobić?

Jeśli dokonałeś spłaty swojego zobowiązania - skontaktuj się z nami pod numerem telefonu, który widnieje na wezwaniu. Przekażemy tę informację do wierzyciela i zadbamy o zamknięcie Twojej sprawy.

Jak mogę zmienić datę terminu płatności?

Jeżeli chcesz zmienić datę terminu płatności skontaktuj się z nami lub jeśli jesteś klientem Intrum S.A. (dawniej Lindorff S.A.) i posiadasz konto użytkownika - zrób to logując się do portalu.

Dlaczego otrzymałem wezwanie do zapłaty z Intrum?

Otrzymałeś od nas wezwanie do zapłaty, ponieważ prawdopodobnie masz niezapłacony rachunek, a firma, w której masz nieuregulowane zobowiązania, poprosiła Intrum o odzyskanie zaległych należności.

Kim jest Intrum?

Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 24 krajach na terenie całej Europy i zatrudniamy ponad 8000 pracowników. W Polsce grupa kapitałowa Intrum funkcjonuje w oparciu o dwie spółki: Intrum Sp. z o.o. oraz Intrum S.A., dbając o to, aby firmy korzystające z jej usług otrzymywały płatności na czas, pomagając również osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.


Chesz się z nami skontaktować?

Pozwól nam sobie pomóc