Chroń się przed fałszywymi telefonami i wiadomościami 

Intrum nigdy nie poprosi Cię o udostępnienie danych osobowych, takich jak hasła, szczegóły płatności lub kody weryfikacyjne, przez telefon, e-mail lub SMS. Jeśli otrzymasz taką prośbę, nie odpowiadaj.

Aby chronić się przed oszustwami, zaloguj się na Portal Intrum, gdzie możesz sprawdzić, czy masz sprawę w Intrum i dokonać bezpiecznych płatności.

Chcesz złożyć reklamację?

Mam zastrzeżenia do prowadzonych działań

Intrum zapewnia osobom zadłużonym ochronę ich wszelkich praw i z należytą starannością podchodzi do zgłoszonych zastrzeżeń w zakresie obsługiwanych wierzytelności i świadczonych usług. wierzytelności i świadczonych usług. Spółka prowadzi działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami wewnętrznymi, wytycznymi organów nadzoru oraz wymaganiami i zasadami rynku.
Mam zastrzeżenia do prowadzonych działań

Co powinienem zrobić?

Przez reklamację należy rozumieć wystąpienie osoby zadłużonej, jej pełnomocnika lub osoby postronnej, w którym składa merytoryczne zastrzeżenia w zakresie podejmowanych przez Intrum działań mających charakter windykacyjnych.

Intrum rozpatruje wystąpienia osób zadłużonych, ich pełnomocników lub osób postronnych w terminie nie dłuższym niż 30 dni od wpłynięcia reklamacji, przy czym termin ten w uzasadnionych przypadkach może zostać wydłużony do 60 dni.

Reklamację na działania Intrum można złożyć bezpośrednio, listownie, telefonicznie lub mailowo na poniższe dane kontaktowe.