Chroń się przed fałszywymi telefonami i wiadomościami
Intrum nigdy nie poprosi Cię o udostępnienie danych osobowych, takich jak hasła, szczegóły płatności lub kody weryfikacyjne, przez telefon, e-mail lub SMS. Jeśli otrzymasz taką prośbę, nie odpowiadaj.
Aby chronić się przed oszustwami, zaloguj się na Portal Intrum, gdzie możesz sprawdzić, czy masz sprawę w Intrum i dokonać bezpiecznych płatności.
Niektórzy boją się z nami skontaktować, gdy otrzymają od nas list lub telefon. Nie ma powodu do obaw – jesteśmy, aby Ci pomóc.
Im wcześniej się z nami skontaktujesz, tym szybciej uzyskasz wgląd w swoje zadłużenie i tym szybciej będziemy mogli wspólnie rozwiązać Twoje problemy finansowe.
Jeśli nie masz pewności, jak postępować, zalecamy jak najszybszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Następnie jeden z naszych doradców może poprowadzić Cię przez kolejne kroki. Mogą oni również pomóc w ustaleniu przystępnego planu spłaty lub w zorganizowaniu odroczenia płatności.
Intrum: pomagamy uwolnić się od długów.
Pomoc ze strony sektora publicznego
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, istnieje kilka miejsc, do których możesz się zwrócić:
Wszystkie gminy oferują porady finansowe dla swoich mieszkańców. Jeśli masz poważne problemy ze spłatą zadłużenia i nie jesteś w stanie sobie z nimi poradzić, możesz ubiegać się o umorzenie długu przez władze publiczne. Jeśli uzyskasz zgodę na umorzenie zadłużenia, musisz spłacić ustaloną część w określonym czasie - w zamian za umorzenie pozostałego zaległego zobowiązania.