Chcę Was poinformować o spłacie

Dokonałem wpłaty

Dokonałem wpłaty

Chcesz nas o tym ponformować?

Skontaktuj się z nami, a jeśli otrzymałeś wezwanie od  Intrum S.A. (dawniej Lindorff S.A.) i posiadasz konto użytkownika - zaloguj się do naszej platformy i dowiedz się, jaki status ma Twoja sprawa.


Jeśli wpłata została dokonana, a nie ma jej w historii operacji, skontaktuj się z nami, a my zweryfikujemy zgłoszenie. Przypominamy jednak, że rejestracja wpłaty w naszym systemie może zająć nawet do 4 dni. 


Jeśli wpłata została dokonana na rachunek wierzyciela pierwotnego, czas przekazania jej do Intrum SA (dawniej Lindorff S.A.) lub Intrum Justitia Sp. z.o.o. może się wydłużyć. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie do nas dowodu wpłaty, który pomoże w zweryfikowaniu sprawy.

Skontaktuj się z nami