Jesteśmy  Intrum
Jesteśmy dla Ciebie, na każdym kroku

Jesteśmy Intrum

Wspieramy Cię przez cały czas spłaty długu

Opóźnienia w płatnościach się zdarzają. Kiedy tak się dzieje, jesteśmy do dyspozycji osób zadłużonych na każdym kroku.

Rozumiemy różnorodność sytuacji, które mogą prowadzić do opóźnień w płatnościach i zawsze oferujemy wsparcie bez względu na przyczynę. Nasze wartości motywują nas do pomagania w rozwiązaniu problemów zadłużenia i odzyskiwania kontroli nad finansami.

Najczęściej zadawane pytania

Jesteśmy Intrum

Czym zajmuje się Intrum?

Jesteśmy firmą zajmującą się zarządzaniem wierzytelnościami i zakupem długów. Kupujemy niespłacone pożyczki, zadłużenie na kartach kredytowych i inne długi od banków, firm pożyczkowych, sprzedawców detalicznych oraz dostawców usług komunalnych i telekomunikacyjnych. Zajmujemy się również windykacją długów w imieniu innych wierzycieli.

Kiedy kupujemy Twoje zadłużenie, pieniądze, które jesteś winien, stają się należne Intrum zamiast pierwotnemu wierzycielowi. Chcemy współpracować z Tobą, aby pomóc Ci spłacić zadłużenie. Zawsze bierzemy pod uwagę Twoją sytuację finansową i ustalamy przystępny plan spłaty, który pozwoli Ci spłacić długi i odzyskać kontrolę nad finansami. 

Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać z jednym z naszych przedstawicieli obsługi klienta.

Dlaczego Intrum zarządza moim długiem?

Banki i inni wierzyciele często sprzedają portfele wierzytelności firmom zajmującym się skupem długów. Zanim trafisz do nas, Twoje zobowiązanie przejdzie już przez ich proces windykacyjny. Posiadamy wyspecjalizowane zespoły, które mogą pomóc konsumentom z wszelkiego rodzaju problemami finansowymi, w tym z kwestiami wynikającymi z utraty pracy lub żałoby. Skupiamy się wyłącznie na uzgodnieniu ugody lub planu spłaty, na który możesz sobie pozwolić.

Skontaktuj się z nami, a pomożemy.

Czego mogę oczekiwać od Intrum?

Staramy się zrozumieć każdą sytuację, pomagając konsumentom rozwiązać ich zadłużenie i ponownie znaleźć się w eko-systemie finansowym. Opracowaliśmy zestaw wytycznych, aby zapewnić, że konsumenci, do których się zwracamy, są traktowani z szacunkiem.

Korzystając z naszych wytycznych dotyczących uczciwego traktowania konsumentów, Kodeksu Postępowania oraz z Zasad Dobrych Praktyk ZPF, każdego dnia kontaktujemy się z ponad 250 000 konsumentów, pomagając im wyjść z problemów finansowych. Intrum to firma kierująca się czterema wartościami: Empathy, Ethics, Dedication i Solutions. 

Co się stanie, jeśli zignoruję próby kontaktu?

Skontaktuj się z nami, aby omówić swoją sytuację finansową. Jeśli nie możesz sobie pozwolić na zapłacenie jakiejkolwiek kwoty, nie będziemy prosić Cię o zapłatę i pomożemy Ci uzyskać bezpłatną poradę finansową. Wielu konsumentów obawia się kontaktu z nami, ale potem żałuje, że nie zrobili tego wcześniej.

Pomożemy Ci ustalić plan spłaty, na który możesz sobie pozwolić i będziemy współpracować z Tobą, abyś mógł spłacić swoje zadłużenie. Nasi przedstawiciele ds. obsługi klienta są doskonale wyszkoleni i mamy wyspecjalizowany zespół, który pomoże Ci w przypadku utraty pracy, choroby lub żałoby. Prosimy o kontakt - pomożemy.

Kto reguluje działalność Intrum?

Działanie Intrum jest autoryzowane i regulowane przez lokalne władze finansowe we wszystkich krajach, w których działamy. Przestrzegamy lokalnych i unijnych kodeksów postępowania oraz przepisów.  

Zobacz wszystkie FAQ ›

Jesteśmy, aby Ci pomóc

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami