Nie mogę uregulować całego zobowiązania

Ustal plan spłaty

At Intrum we have several options when you having difficulties in paying your invoices. You can set up a payment plan or change the due date.
Nie jestem w stanie dokonać spłaty zadłużenia, co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Ustal plan spłaty

Jeżeli nie jesteś w stanie jednorazowo spłacić swojego zobowiązania, w większości przypadków możesz skorzystać z planu spłaty, który składa się z miesięcznych rat.

Jeżeli otrzymałeś wezwanie od Intrum S.A. (dawniej Lindorff S.A.) i posiadasz konto użytkownika - możesz to zrobić logując się do portalu i ustalić wysokość rat.

Jeżeli nadawcą listu była Intrum Justitia Sp. z o.o. - skontaktuj się z nami po numerem telefonu: +48 22 576 68 30 lub wnioskuj o raty za pomocą formularza (pobierz go, uzupełnij i odeślij do nas). Wspólnie ustalimy jak możemy Ci pomóc.


Więcej informacji czym jest plan spłaty znajdziesz tutaj.

Wnioskuj o raty za pomocą formularza

Nie mogę zapłacić w terminie wskazanym na wezwaniu

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz więcej czasu? Zaloguj się lub skontaktuj się z nami, aby zmienić termin płatności.

Skontaktuj się z nami