Indywidualne podejście: mówienie językiem klienta

Bogata różnorodność języków jest jednym ze sposobów, w jaki globalna obecność Intrum tworzy pozytywne doświadczenia klientów. Wierzymy, że połączenie siły międzynarodowego biznesu z lokalną wiedzą i doświadczeniem jest najlepszym sposobem na zapewnienie klientom naszych klientów opieki.

W Intrum pomagamy naszym klientom, dbając o ich klientów. Robimy to poprzez nawiązywanie kontaktów z osobami zadłużonymi, poświęcanie czasu na poznanie ich sytuacji i pracę z nimi w celu znalezienia najlepszego rozwiązania. Mówienie w języku preferowanym przez klienta końcowego jest ważnym elementem zapewnienia mu komfortu.

Wielu z naszych klientów pracuje za granicą i wiemy, jak skomplikowane może być zapewnienie przestrzegania lokalnych przepisów i praktyk. Dlatego wykorzystujemy nasze umiejętności językowe, globalny zasięg i lokalną obecność, aby zapewnić odpowiednie usługi zarządzania wierzytelnościami w całej Europie i poza nią.

Posiadając biura w 25 krajach i 160 krajach partnerskich, nasze call center pomagają klientom w różnych językach. Przykładowo, w Göteborgu mówimy w ponad 30 językach. Dzięki temu jesteśmy w stanie sensownie i skutecznie komunikować się z klientami naszych klientów, niezależnie od tego, w jakim języku mówią.

35 języków Intrum:

albański, francuski, macedoński, szwedzki, arabski, grecki, mandaryński, czeski, ormiański, holenderski, norweski, turecki, bośniacki, islandzki, perski, niemiecki, duński, włoski, polski, węgierski, angielski, kataloński, portugalski, serbsko-chorwacki, estoński, kurdyjski, rumuński, słowacki, fiński, łotewski, rosyjski, hiszpański, flamandzki, litewski, serbski.

Język to tylko jeden ze sposobów, w jaki Intrum pracuje, aby zapewnić odpowiednie doświadczenie klienta końcowego, dostosowując nasze usługi do indywidualnych potrzeb. Może to być poprzez rozwiązania cyfrowe lub osobiste, poprzez monitoring płatności i plany spłat. Wiemy, że każdy jest inny.

Supporting you. All the way.